Planet Zoo: Oceanië & Eurazië-bundel
Dit is de Planet Zoo: Oceanië & Eurazië-bundel! Kies het ruime sop en verken adembenemende archipels. Beleef de schoonheid en cultuur van de zonnige eilanden in de Grote Oceaan of kleed je lekker warm aan om de uitgestrekte landschappen en ongetemde pracht van Eurazië te ontdekken! - DERTIEN DIEREN UIT OCEANIË EN EURAZIË o Noordereilandkiwi o Tasmaanse duivel o Dwergpinguïn o Quokka o Pteropus conspicillatus o Wisent o Wild zwijn o Veelvraat o Takin o Saiga o Lippenbeer o Knobbelzwaan o Griekse landschildpad - Meer dan 250 opvallende decoratiestukken o Breid je dierentuin uit met talloze prachtige nieuwe decoratiestukken, geïnspireerd door Oceanië. De natuurlijke bouwmaterialen en authentieke schoonheid krijgen extra cachet door de rijke kleuren van het land. Je hebt naast deze leuke decoratiestukken ook de beschikking over indrukwekkend vulkanisch gesteente, neplava die oplicht in het donker en nieuwe flora – in het bijzonder de unieke Rhopalostylis sapida en de reuzenvaren die hoog boven je bezoekers uittorent. Met al deze en andere verbluffende uitbreidingen kun je een idyllische dierentuin op poten zetten waar je dieren en bezoekers maar wat graag in verblijven. - TWEE BOEIENDE NIEUWE CAMPAGNESCENARIO'S o In dit gloednieuwe campagnescenario reis je af naar het op een zonovergoten eiland gelegen Wildlifepark Familie Goodwin. Emma heeft haar oog laten vallen op een persoonlijker dierentuinproject dat ze samen met haar vader op touw wil zetten. Durft Bernie het heft uit handen te geven als je de dierentuin samen met Emma vanuit het niets opbouwt en ben jij de steun en toeverlaat die dit familieproject zo hard nodig heeft? o Hernieuw de kennismaking met Bernie Goodwin in een nieuw campagnescenario. Help hem met zijn geheime missie om een dierentuin te ontwerpen en bouwen als verrassingscadeau voor Nancy Jones, om haar tijdens haar pensioenjaren een leuke bezigheid te bezorgen. Bernie is al heel lang bevriend met Nancy en heeft meer dan 30 jaar met haar samengewerkt. Hij heeft dan ook ontzettend veel zin in dit project. Kan Bernie zijn plannetjes geheimhouden of komt Nancy er toch achter?