Planet Zoo: Noord-Amerika & Europa-bundel
Verwelkom dertien uitzonderlijke nieuwe dieren in je dierentuin met de Planet Zoo: Noord-Amerika & Europa-bundel! Betover je bezoekers met fascinerende wilde dieren uit alle hoeken van de wereld, van de majestueuze eland tot de vuursalamander. DERTIEN GEWELDIGE NIEUWE DIEREN UIT EUROPA & NOORD-AMERIKA o Eland o Poema o Californische zeeleeuw o Noord-Amerikaanse bever o Amerikaanse alligator o Zwartstaartprairiehond o Poolvos o Amerikaanse stierkikker o Alpensteenbok o Euraziatische lynx o Damhert o Europese das o Vuursalamander MEER DAN 250 KARAKTERISTIEKE NIEUWE DECORATIESTUKKEN o Bouw en decoreer met verrassende creatieve opties, geïnspireerd door pittoreske Europese locaties, waaronder legendarische steden zoals Venetië en Amsterdam. Bouw prachtig versierde bruggen over glinsterende wateren, voeg flora uit Europa toe, zoals de gewone plataan, kurkeik en wijnstok, en zet nieuwe dierenborden neer met een nieuw middeleeuws thema. Je kunt zelfs de feestdagen alvast inluiden met feestverlichting en decoraties. Maak je eigen feestelijke dorpje of wintermarkt! STOP AL JE CREATIVITEIT IN 2 NIEUWE SCENARIO'S o Welkom in Wildlifepark Jameson! Genesteld tussen de meren aan de uitlopers van de Blue Ridge Mountains ligt deze pas ontwikkelde attractie die jouw beheervaardigheden goed kan gebruiken. Je breidt de dierentuin uit door terrein vrij te maken en nieuwe verblijven aan het landschap toe te voegen. Werk om de moerasachtige stukken heen en laat je creativiteit de vrije loop bij het creëren van grote, natuurlijke verblijven waarin de dieren zich thuis zullen voelen. o Eigenaars van de Walp-halla-dierentuin willen dat je zo veel mogelijk nieuwe diersoorten bij elkaar krijgt voor de feestdagen aanbreken. Denk je dat je dat kunt? Probeer dit nieuwe, feestelijke scenario tegen de klok uit en stel je managementvaardigheden op de proef! Deze in de besneeuwde uitlopers van een torenhoge berg gelegen dierentuin bevat drie aparte zones gebaseerd op Italië, Frankrijk en Zwitserland. Om flink te scoren moet je de dierentuin uitbreiden vanuit het berggebied naar deze drie regio's met landenthema. Trakteer je bezoekers op een Europese excursie die ze nooit meer zullen vergeten.