Planet Zoo: Boerenerf & Dierentuineigenaars-bundel
Dit is de Planet Zoo: Boerenerf & Dierentuineigenaars-bundel! Geniet van de rustieke charme van het platteland en geef je dierentuinen wat landelijke schoonheid of trek je stevige stappers en werkhandschoenen aan om de ultieme dierentuin te creëren met een selectie opzienbarende dieren. - VEERTIEN ONGELOOFLIJKE NIEUWE DIEREN o Schotse hooglander o Sussexkip o Alpengeit o Alpaca o Gewone Amerikaanse ezel o Hill Radnor-schaap o Tamworthvarken o Manoel o Mantelbaviaan o Schroefhoorngeit o Brilbeer o Sporenschildpad o Kirks dikdik o Coquerels kroonsifaka - MEER DAN 155 FANTASTISCHE NIEUWE DECORATIESTUKKEN o Transformeer je dierentuinen vol landelijke schoonheid, met hooibaalbanken waar je bezoekers op kunnen uitrusten en genieten van het uitzicht. Dit pakket bevat ook verschillende pittoreske hekken en poorten en klassieke gietijzeren waterpompen, putten, watermolens, windwijzers en planten die de kroon zullen zijn op elk verblijf. Dit landschap en de sfeer dompelen je bezoekers onder in het buitenleven en stimuleren ze om zelf te ontdekken waar die tijdloze aantrekkingskracht van het platteland vandaan komt. o Geef je dierentuinen meer schwung met nieuwe decoratiestukken en bouw adembenemende omgevingen voor zowel bezoekers als dieren. Voor een sfeervolle en functionele toevoeging kun je kiezen uit allerlei lantaarns om je parken te verlichten, perfect geplaatste picknickbankjes waaraan je bezoekers een hapje kunnen eten en zitjes om even bij te komen tussen het bezichtigen van de verblijven in. Met deze decoraties en allerlei andere items staat niets je nog in de weg om een bruisende, uitnodigende sfeer te schepen die iedereen zal aanspreken. - TWEE ENERVERENDE NIEUWE CAMPAGNESCENARIO'S o Begin aan een grote metamorfose waarbij je een ooit verwaarloosde boerderij nieuw leven inblaast. Werk samen met het terugkerende personage Tiffany Summers om een succesvol dierenreservaat op poten te zetten. Neem vervallen schuren en vergeten weilanden onder handen en maak er een veilige en prettige omgeving van voor dieren die aanvoelt als thuis! Beleef hoe mooi het is om dingen in hun oude (en nieuwe) glorie te herstellen op de glooiende velden van het Nieuw-Zeelandse platteland, waar een zachte bries overheen waait. o Welkom bij het feest! Grijp de kans van je leven en help het Planet Zoo-team met de voorbereidingen voor het feest in de wereldberoemde Frontier Zoo! Als essentieel lid van het feestcomité help je Emma Goodwin, die weer ten tonele verschijnt, met het organiseren van een onvergetelijk feest dat een mijlpaal zal worden in de geschiedenis van Planet Zoo!