Planet Zoo: Aride & Tropisch-bundel
Het kwik stijgt, want hier komt de Planet Zoo: Aride & Tropische bundel! Ontdek de wonderbaarlijke wilde dieren die leven in de woestijnen of zorg voor een warm welkom voor de fantastische fauna uit de tropische regenwouden over de hele wereld. DERTIEN INDRUKWEKKENDE NIEUWE DIEREN UIT ARIDE EN TROPISCHE GEBIEDEN o Dromedaris o Gewoon stekelvarken o Addax o Somalische wilde ezel o Zwarte neushoorn o Woestijnkat o Damagazelle o Hoornadder o Fossa o Withandgibbon o Penseelzwijn o Indische varaan o Kapucijnluiaard MEER DAN 200 VERBLUFFENDE NIEUWE DECORATIESTUKKEN o Breid je dierentuin uit met talloze nieuwe, prachtige decoratiestukken die een ode zijn aan de architectuur en tradities van Zuidoost-Azië. Bouw Balinese tempels met meerdere verdiepingen die met hun prachtige silhouet de achtergrond van de weelderige junglebegroeiing verfraaien. Creëer vredige dorpjes in de Tongkonansfeer en zet nieuwe, uit meerdere delen bestaande dierenbeelden in elkaar. GLOEDNIEUWE ANIMATIES o Bekijk met genoegen hoe je nieuwe dieren zich thuis gaan voelen in je dierentuin en verwonder je over hun unieke gedrag. Laat je bezoekers gepaste afstand houden tot de dromedaris. Als dit trotse dier geïrriteerd raakt, wil het namelijk nog wel eens naar bezoekers spugen! 2 NIEUWE TOFFE UITDAGINGSSCENARIO'S o Ben je klaar voor een verhitte strijd? Reis af naar het gortdroge landschap van de Arabische woestijn voor een nieuw campagnescenario en een hernieuwde kennismaking met je favoriete pupil, Tiffany Summers! Haar vader heeft haar een nieuw stuk land gegeven en ze twijfelt er niet aan dat ze dat om kan toveren tot een dierentuin van wereldniveau. o Leef je uit met het kakelverse campagnescenario op het schitterende Indonesische eiland Bali. Word eigenaar van de dierentuin, adopteer en beheer een heerlijke verzameling dieren en zorg voor beoordelingen die zo zonnig zijn als het weer. Wie zijn hoofd koel houdt in de smorende hitte zal zegevieren!