Pixie Plates: Shimmering Slopes DLC
Ontdek Shimmering Slopes, een kille nieuwe bestemming waar magische gasten langskomen voor ijzige desserts, kleurrijke gelei, zoete drankjes en andere bevroren lekkernijen. Met deze DLC speel je het volgende vrij: - De besneeuwde wereld van "Shimmering Slopes" - Koude desserts, kleurrijke gelei en zoete winterdrankjes - Extra toppings zoals magisch ijs, kersen, munt en schijfjes citrus - Nieuwe klanten om te bedienen, waaronder sneeuwuilen, nieuwsgierige konijnen en elegante wintergasten Een vleugje wintermagie staat op het menu!