Pixie Plates: Ember Peaks DLC
Ontdek Ember Peaks, een vurige nieuwe bestemming waar magische gasten langskomen voor stomende noedelkommen, luchtige rijstgerechten, fruitige drankjes en andere verwarmende lekkernijen. Met deze DLC speel je het volgende vrij: - De vulkanische wereld van "Ember Peaks" - Stomende noedelkommen, luchtige rijstgerechten en verwarmende drankjes - Extra toppings zoals paddenstoelen, chilipepers, schijfjes limoen en exotisch fruit - Nieuwe klanten om te bedienen, waaronder kikkers, vurige wezens en elegante berggasten Een vleugje vuurmagiе staat op het menu!