Pity Pit
Graaf je eigen graf! Ga met deze procedurele 2D-platformer de diepte in door te graven, delven, creëren en exploderen! Kruip in de huid van Oratio. Deze dwerg hangt het liefste met zijn vrouw rond bij de mijnen tot een demon uit een put ontsnapt en haar ontvoert! Het is een race door de mijnen om haar terug te vinden. Kun jij Gwendoline redden van de duivel Johnson?