PHOGS! Demo
In PHOGS! speel je een tweetal honden die op een razend spannend avontuur gaan dat barst van de puzzels. Ze zijn met elkaar verbonden via een rekbare buik en overkomen al blaffend, bijtend en stuiterend allerlei obstakels in werelden met de thema's 'eten', 'slaap' en 'spelen'. Je kunt alleen of in co-op spelen. Snuffel door de Boswereld die barst van de lekkernijen. Van hete toast met boter tot gehakte selderij ... en er is zelfs een chocoladerivier! Slenter door de Slaapwereld gevuld met teddyberen, kussens en dekens die op je liggen te wachten in het zachte nachtelijke licht. Baan je een weg door de knotsgekke speelgoedbak van de Speelwereld. Ontdek een hele reeks te gekke omgevingen, van een pretpark aan het strand tot een retro arcadehal. Woef! Met ondersteuning voor een speler, een gedeelde controller en lokale en online co-op. Rood en Blauw hebben altijd zin om te spelen!