Pet Show: Winter Animals
Met deze DLC ontgrendel je: – 24 unieke levels met schattige nieuwe afbeeldingen! – Een nieuwe ijsmechaniek! – Vos-skin – Das-skin – Pinguïn-skin – IJsbeer-skin – Zeehond-skin Ontdek afbeeldingen van winterdieren!