Pet Show: Wild Animals
Met deze DLC ontgrendel je: – 24 unieke levels met schattige nieuwe afbeeldingen! – Nieuwe vijanden en uitdagingen! – Jachtluipaard-skin – Fennek-skin – Aap-skin – Stinkdier-skin – Eekhoorn-skin Ontdek afbeeldingen van wilde dieren!