Persona Collection
De Persona Collection bevat Persona 5 Royal, Persona 4 Golden en Persona 3 Portable. Persona 5 Royal Zet het masker op en sluit je aan bij de Phantom Thieves of Hearts terwijl ze grootse overvallen beramen, de gedachten van corrupte mensen infiltreren en ze van gedachten laten veranderen! Maak je klaar voor de bekroonde RPG-ervaring in deze definitieve editie van Persona 5 Royal met een schat aan downloadbare content! De hoofdrolspeler moet overstappen naar een middelbare school in Tokio en heeft een vreemde droom. “Je bent waarlijk een gevangene van het lot. In de nabije toekomst wacht je ondergang.” Het doel 'rehabilitatie' hangt hem boven het hoofd terwijl hij anderen moet redden van verwrongen verlangens door het masker van een Phantom Thief op te zetten. Persona 4 Golden Zap niet weg, het is tijd voor het Middernachtkanaal Het wereldberoemde Persona 4 Golden belooft onvergetelijke avonturen, betekenisvolle relaties en hartverwarmende belevenissen om met vrienden te delen. Ze zeggen dat als je op een regenachtige avond naar de televisie staart, je soulmate zal verschijnen... Dit vreemde gerucht doet al snel de ronde in het plattelandsdorp Inaba, de nieuwe woonplaats van de hoofdpersoon, net op het moment dat een reeks mysterieuze moorden begint. Wanneer de hoofdpersoon en zijn vrienden op zoek gaan naar de waarheid, openen ze de deur naar een andere wereld. Persona 3 Portable Het Donkere uur slaat tweemaal toe Kort nadat de hoofdpersoon is overgestapt naar Gekkoukan High School, volgt een ontmoeting met het "Donkere uur". Een onbekende stilte verzwelgt de stad, mensen veranderen in griezelige doodskisten en monsters uit andere dimensies genaamd Schaduwen dwalen rond. Als ze worden aangevallen door een van deze Schaduwen en alle hoop verloren lijkt, ontwaakt de kracht in hun hart... hun Persona.