Persona 4 Revival
Persona 4 Revival combineert het onderzoek naar een reeks moorden met de reis om jezelf te ontdekken en ontmoetingen met het occulte in een door recensenten geprezen klassieke RPG-ervaring, herboren in een nieuwe vorm! In het landelijke Japanse stadje Inaba worden de eens zo slaperige straten op een harde manier wakker geschud wanneer een mysterieuze seriemoordenaar toeslaat. En hoe zit het met dat gerucht over een mysterieus tv-kanaal dat alleen op regenachtige avonden te bekijken is? Dankzij een wervelwind van verrassingen en bovenaardse avonturen zal het volgende jaar van je middelbare schoolleven allesbehalve gewoon worden! Hoofdkenmerken: Er wacht je een onvergetelijk jaar: Een nieuw leven, een nieuwe stad en een nieuw schooljaar. Verhuis naar het landelijke plattelandsstadje Inaba en beleef met unieke vrienden op Yasogami High School momenten die je voor altijd zult koesteren. Lessen, clubactiviteiten, romantiek en zelfs parttime banen. Hoe je je tijd besteedt beslis je helemaal zelf, of je nu je vaardigheden verbetert of het rustig aan doet. Moordonderzoeken en het mysterieuze Middernachtkanaal: Een reeks moorden doet de stad op zijn grondvesten schudden: op mistige ochtenden worden lijken gevonden die aan gebouwen en zendmasten hangen. Tegelijkertijd duikt er een griezelig gerucht op over een tv-zender: "Ze zeggen dat als je op een regenachtige avond naar de televisie staart, je soulmate zal verschijnen..." Naarmate je dieper graaft, stuit je op een ander rijk achter het scherm. Aan de andere zijde ontwaak je de kracht om de waarheid te ontdekken, een innerlijke kracht die bekend staat als 'Persona'. Vecht tegen schaduwen en verover het onbekende: Neem het in beurtelingse gevechten op tegen Schaduwen die in deze wereld op je loeren. Maak gebruik van de elementaire zwakheden van de vijand om ze uit te schakelen en werk vervolgens samen met je team voor een explosieve 'All-Out Attack'! Bedenk je volgende zet door verschillende Persona's te verzamelen en uit te rusten om zo je eigen unieke vechtstijl en vaardigheden in elk gevecht toe te passen. Verken prachtige locaties en ga om met boeiende personages: De nostalgische landschappen van Inaba worden tot leven gebracht met vernieuwde moderne graphics, van helderblauwe luchten tot rivieroevers die baden in de zonsondergang en glinsterende straten op regenachtige dagen. Ga sociale banden aan en verdiep je banden met de lokale bevolking door middel van een rijk verhaal en meeslepende interacties. Hoe sterker je banden zijn, hoe krachtiger je reis zich ontvouwt.