Perfect Ninja Painter
Ninja's hebben nog ... geschilderd! Bereid je voor op een kleurrijk, snel avontuur! Perfect Ninja Painter is een kleurrijk arcade-puzzelspel dat zo leuk is dat je er moeilijk mee kunt ophouden. Verf de muren van de 50 levels en probeer alle sterren te krijgen! De originele Ninja Painter-game is sinds 2011 meer dan 100 miljoen keer gespeeld op Flash, het web en mobiele apparaten, en nu is het tijd om deze geweldige ervaring in HD te beleven.