PAYDAY 3: Party Powder Heist
De Palatucci-misdaadfamilie heeft zich in het territorium van de Golden Dagger gewaagd en met de hulp van corrupte agenten een enorme lading drugs gekaapt. Maar deze powermove dreigt zich tegen hen te keren. Triadebaas Shayu heeft de PAYDAY Gang ingehuurd om de rollen om te draaien en deze opportunisten een lesje te leren. Party Powder speelt zich af in een vervallen maffiapakhuis in de onderwereld van New York. Het is een gevaarlijke operatie die je zowel met stealth als met geweld kunt oplossen, waarbij de nadruk ligt op strategie en herspeelbaarheid. Of ga naar het lab en kook je eigen product om het grote geld pas echt binnen te harken, als je het overleeft tenminste...