PAYDAY 3: Houston Character Pack
Houston werd in PAYDAY 2 door zijn broer Dallas bij de Payday Gang gehaald. Hij staat zijn mannetje als de kogels in het rond vliegen, maar is vooral door zijn nauwgezette aard een steunpilaar van de bende geworden. Nadat Concord de bende had aangevallen, werd Houston gearresteerd door de politie en naar Rikers gebracht. In de rechtszaal deed hij er alles aan om de aandacht van de rest van de bende te trekken, die hem dan ook prompt bevrijdde. Inmiddels is hij hersteld van zijn verwondingen en klaar om weer aan de slag te gaan. Claim Houston nu gratis! Het Houston Character Pack is een gratis DLC-pakket met Houston als speelbaar personage, zijn masker, een speciaal wapen en een amulet.