PAYDAY 3: Houston Breakout Weapon Pack
Wapens, wapens, wapens! Het enige dat beter is, zijn wapens die meer kogels afvuren! Dat is precies wat je krijgt met het Houston Breakout Weapon Pack, drie automatische wapens die lood spugen in salvo's van 3 ronden. Primair Chanit S3 - Een snel automatisch monster dat in een oogwenk meerdere schoten kan afvuren. M7 Pursuivant - Dit automatische pistool is compact en dodelijk en schiet drie kogels in minder dan een minuut af. Secundair Picchio Duro 5 - Een secundair automatisch wapen voor een snelle reactie en een nog sneller schot. Het pack bevat ook de Free Country Charm en de Gavel Sticker. Het Houston Breakout Weapon Pack maakt deel uit van de Houston Breakout Bundle.