PAYDAY 3: Fear & Greed Tailor Pack
Hoogmoed, hebzucht, woede, afgunst en lust. Bijna alle hoofdzonden zijn vertegenwoordigd op de beursvloer - en ook in de Payday Gang, dus het wordt tijd dat deze twee werelden worden gecombineerd. Laat zien dat je hebzuchtig bent met deze outfits en stap letterlijk in de schoenen van een beurshandelaar. Het Fear & Greed Tailor Pack bevat vier outfits, maskers en handschoenen. Outfits - Mad Dog - Floor Trader - Power Play - Reckoning Handschoenen - Blue Chip - Studded - Market Crasher - Necessary Evil Maskers - Rushing Bull - Big Bad - Rabbit Season - Bear Market Het Fear & Greed Tailor Pack maakt ook deel uit van de Fear & Greed Bundle.