PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Yakuza Character Pack
Het Yakuza Character Pack is gearriveerd! Nu kun je spelen als de Japanse overvaller Jiro, de Yakuza van de PAYDAY-bende. Naast Jiro zelf bevat dit pack het Yakuza perk deck, Jiro's masker, het mêleewapen Shinsakuto-Katana en de Micro Uzi.