PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Wolf Pack
The Wolf Pack DLC voor PAYDAY 2 symboliseert de terugkeer van twee klassieke overvallen: Counterfeit en Undercover. Eindelijk krijgt Wolf de kans om te schitteren als de crew naar Florida gaat voor de ene klus en de Taxman een bezoekje brengt voor de andere. Bodhi's Pool Repair maakt een comeback! Naast twee overvallen bevat deze DLC een granaatwerper, een nagelpistool (mêleewapen), 2 nummers, 4 maskers, patronen en meer materialen.