PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Biker Character Pack
Loyaliteit kan altijd worden gekocht… Het Biker Character Pack is het 10e character pack voor PAYDAY 2. We zijn bijzonder trots dat we Ron Perlman mogen introduceren als ons nieuwe PAYDAY-lid Rust! Het Biker Character Pack bevat het Breaker 12G Shotgun, mêleewapen Chain Whip, het Biker Perk Deck en het masker van Rust.