PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Alesso Heist
The Alesso Heist DLC is een samenwerking met DJ Alesso. Baan je een weg door de Gensec-arena, stil of luidruchtig, en zorg dat de show blijft doorgaan terwijl je Gensec's kluizen probeert te kraken om bergen geld te stelen. The Alesso Heist DLC is ontworpen samen met Alesso en bevat zijn nieuwe nummer PAYDAY, hevige gevechten en bloedstollende sluipmissies in de thuislocatie van het Starbreeze Suns hockeyteam. Het bevat ook de Matever .357, een krachtige revolver met lichte terugslag, 4 maskers geïnspireerd door Alesso's shows, 4 patronen en 4 materialen.