PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Sydney Character Pack
In het Sydney Character Pack voor PAYDAY 2 maken overvallers kennis met de felle Sydney. Sydney komt uit Australië, maar wat belangrijker is, ze heeft haar eigen merk chaos daar ontketend, PUNK genaamd. Ze heerste over de straten van Melbourne en veroorzaakte hier en daar wat anarchie en chaos als ze dat nodig vond. Maar nu is ze het zat om altijd maar tegen dezelfde politie te vechten. Dus valt ze de V.S. binnen en richt ze haar vizier op de beste overvallers ter wereld: de PAYDAY-bende. Het pack bevat ook het Anarchist Perk Deck, het Bootleg Assault Rifle en Wing Melee Knife.