PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Sokol Character Pack
Met het Sokol Character Pack kunnen overvallers spelen als Sokol de Rus, de Grinder van de PAYDAY-bende. Naast Sokol zelf bevat het een Grinder perk deck, Sokols masker, Sokols hockeystick (mêleewapen) en het Valkyrie-geweer.