PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Golden Grin Casino Heist
The Golden Grin Casino Heist DLC is het laatste contract van de Dentist. Het bevat meer Five Diamond-hotels dan welke stad ook ter wereld. Elk jaar worden tientallen miljoenen dromers gelokt door haar pracht en praal. Dromers die zonder aarzeling hun hypotheek op het spel zetten bij de gokmachines en speeltafels van de casino's. Een aanlokkelijker casino dan The Golden Grin vind je nergens. Ook bevat de DLC het CAVITY 9mm-geweer, 4 maskers met casino-thema, patronen en materialen.