PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Gage Spec Ops Pack
Op basis van zijn kennis als oorlogsveteraan en wapenexpert heeft Gage een aantal superieure modificaties gekozen voor zijn pakket met special forces-uitrusting. Een gloednieuw speciaal wapen en 12 nieuwe wapenmodificaties die elk arsenaal een dodelijkere dimensie geven. De modificaties komen ook voor in de Card Loot Drop als je een overval voor alle DLC-eigenaren met succes hebt voltooid. Gage garandeert dat deze mods bij elke soort wapen passen en de efficiëntie in gevechten sterk vergroot.