PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Butcher's Western Pack
Het Western Weapon Pack bevat de wapens die het wilde westen temden. Daag de wet uit met deze echte oldschool-wapens die nog steeds prima werken. Automatische wapens zijn voor mensen die niet kunnen richten, toch? Zorg dat elk schot telt met de Peacemaker .45 Revolver en laat zes helmen de lucht invliegen. Voor wie wat meer kogels nodig heeft, is er de Repeater 1874 Sniper Rifle. De Plainsrider Bow is er voor wie helemaal geen kogels nodig heeft. Een pijl is dodelijk en lekker stil, tenzij je er dynamiet aan vast maakt, wat uiteraard kan. Het dynamiet kun je ook gewoon gooien als je een boog niet handig vindt. Rijd de zonsondergang tegemoet met vier nieuwe maskers en patronen.