PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Butcher's Mod Pack
Butcher's AK/CAR Mod Pack DLC is er! Een grote vracht is onderweg naar de oostkust met een lading mods voor de populairste klassiekers: de Amerikaanse CAR en de Russische AK. The Butcher wil een marktaandeel veroveren met unieke mods voor twee van de populairste wapenfamilies - en niet zonder reden. Eenvoudige, robuuste wapens die aangepast kunnen worden voor de specialisatie die jij wilt. 22 nieuwe wapenmods en 4 nieuwe maskers uit een prehistorisch tijdperk.