Path of Exile
Verdien verwoestende vaardigheden en waardevolle items terwijl je je weg vecht door het duistere continent Wraeclast. Met ongeëvenaarde personage-aanpassing is Path of Exile een bekroond online actie RPG ontwikkeld door hardcore gamers voor hardcore gamers.