Party Hard 2 DLC: Alien Butt Form
Er is de laatste tijd iets erg mis met de feestjes in de stad Aho Bay. Wie zat er nou echt achter de Party Hard Killer? Waarom duurde het zo lang voor de politie hem te pakken kreeg? En waar komen die tentakels nou weer vandaan?! Kom erachter in deze gloednieuwe, door drank en hilariteit aangedreven DLC.