Park Beyond
In Park Beyond kun je het pretpark van je dromen maken en je hoeft je niet om de zwaartekracht te bekommeren! Neem de rol aan van een visionaire architect die net ingehuurd is door een bedrijf dat het moeilijk heeft en creëer verbazingwekkende pretparken. Je kunt attracties maken waarover je altijd al hebt gedroomd maar die in het echt niet konden bestaan. Sla de handen ineen met Phil, de enthousiaste pretparkveteraan, Izzy, de serieuze maar vriendelijke leidinggevende en allerlei andere kleurrijke en gepassioneerde personages, om een succesvol en winstgevend pretparkbedrijf op te bouwen. Met de toegankelijke besturing en een verhalend campagnespeltype kun je het beheren van een pretpark onder de knie krijgen en steeds gekkere attracties en modulaire achtbanen bouwen. Succes hangt af van jouw creativiteit!