Paper io 2: Vehicles DLC
Met deze DLC ontgrendel je: - 15 diverse skins: brandweerwagen, scooter, vuilniswagen, ambulance, boot, heftruck, raket, Marsrover, kipper, bezorgbus, ballon, monstertruck, tankwagen, taxi, pechhulpbusje - 6 hoeden: bouwhelm, kapiteinspet, motorhelm, astronautenhelm, gehoorbeschermers, pilotenmuts - 9 aangepaste spelmaps in de vorm van: planetring, band, benzinepomp, schip, raket, stopbord, verkeerslicht, voetganger, alienhoofd - 10.000 munten Trek voertuigskins aan, verander de look van je territorium en verover nieuwe aangepaste maps!