Paper Dash - City Hustle
Ga op avontuur als een moedig papieren vliegtuigje op jacht gaat naar kwaadaardige geesten in levendige werelden. Vlieg door mystieke bossen en enge herenhuizen en gebruik je vliegkunsten en reflexen om de spoken neer te schieten.