Painkiller: Night Watch Pack
De Night Watch DLC bevat vier personage- en zes wapenskins. Waag je in onwereldse outfits en maak je op voor de jacht op de ondoden in Purgatory. Iedere bloedspetter vertelt het verhaal van overleefde jachtpartijen en uitgevoerde rituelen. Verander je arsenaal in wapens die zowel de levenden als de doden angst inboezemen, en zelfs de machtigste demon rake klappen kunnen toebrengen.