PAC-MAN WORLD Re-PAC - Jukebox
Laat die PAC-tracks dreunen met de jukebox van PAC-MAN WORLD Re-PAC! Verander de achtergrondmuziek en luister in de in-game Ghost Island-hub naar elk nummer uit de game. De jukebox bevat een afspeellijst van meer dan 50 nummers, dus er zijn meer dan genoeg beats om mee te ontspannen of Re-PAC mee te spelen! Ook de Engelse, Japanse en Chinese versies van het nummer “We Are PAC-MAN!” zijn inbegrepen in de volledige gamesoundtrack. *Zorg dat je de nummers niet secundair gebruikt of opnieuw publiceert, ongeacht of ze betaald of gratis zijn.