P5 Selection Pro Pack
Speel 3 tegen 3 FreeStyle met je favoriete P5-personage! Ontvang de vaardighedenkaart van je gekozen personage met het Growth Box Ticket! De beste deal voor professionele spelers is hier! *Pakketonderdeel: - P5-personageselectieticket (~Nathan) x1 - Selecteerbaar Growth Box Ticket x15 *Deze DLC geeft direct na aankoop voordelen. Er is geen restitutie mogelijk. *De optie voor het te selecteren personage kan later zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. *Een reeds in bezit zijnd P5+-personage kan niet via dit ticket worden geselecteerd.