Owlboy
Verken een levendige, handgemaakte pixelwereld in dit vliegende platformspel vol avontuur. Door een onvermogen om te praten worstelt Otus met de verwachtingen van het uil-zijn. Zijn leven duikt in een neerwaardse spiraal als plotseling de luchtpiraten verschijnen. Wat volgt is een reis door ruïnes vol monsters, onverwachte ontmoetingen en lasten die niemand ooit zou moeten dragen. - Een liefdesbrief aan de pixel art, voor een nieuw publiek. In Owlboy verken je een open wereld met een unieke mix van vliegen en platformactie. - Draag alles. Schakel de hulp in van Otus' vrienden als schutters, met elk unieke vaardigheden en verhalen. - Enorme kerkers met grootse en uitdagende eindbaasgevechten. - Een avontuur waar 10 jaar aan is gewerkt.