Koop 30 mythisch prisms Met mythische prisms kun je mythische skins ontgrendelen. Bepaal je eigen skin-stijl op het slagveld met allerlei extra aanpassingen die je kunt ontgrendelen. Mythic Prisms kan bare låse opp Mythic-skins og ytterligere tilpasninger til Mythic-skins du har skaffet deg, i Mythic-butikken. Tijdens seizoen 20 ontvang je extra veel bonus-Prisms als je 30, 50 of 100 Mythic Prisms koopt.