Overpowered 1 - Mars Infestation
Rooi hordes dreigende wezens uit in een twin-stick shoot'em up, zodat je medemensen zich op een nieuwe planeet kunnen vestigen! Het is 2050. Mensen zijn gedwongen om de aarde te ontvluchten en Mars te koloniseren! Nu is het aan jou om hordes agressieve lokale wezens uit te roeien, zodat jouw soort zich op de planeet kan vestigen. Overpowered 1 - Mars Infestation is een survival-shooter boordevol actie, gepresenteerd in een vloeiend geanimeerde pixelart-stijl! Stap in de laarzen van een ruimtevaart-soldaat terwijl je 4 intense verhaalmissies aanpakt, elk met meerdere doelen en niveaus om te beheersen. Gebruik intuïtieve twin-stick-besturingselementen om met vastberadenheid en snelheid door top-down-omgevingen te bewegen terwijl je alle inkomende bedreigingen neerschiet. Verzamel power-ups om je wapens direct te upgraden! Hoe sneller je vijanden uitschakelt, hoe hoger je score zal stijgen en hoe hoger je stijgt op het scorebord in de overlevingsmodus. Hoe lang kun jij het gevecht volhouden?