Overpass 2 - Ford Play Rockbouncer
De Ford Play Rock Bouncer is een monster van 800 pk dat de steilste hellingen kan beklimmen. Met zijn hoogwaardige ophanging en extra grote banden is hij je beste vriend als je de moeilijkste uitdagingen wilt aangaan.