Overcooked! 2 - Surf 'n' Turf
Zet je zonnebril op, verzamel je koksteam en steek de barbecue aan… HET IS TIJD OM NAAR HET STRAND TE GAAN! Meer recepten, meer koks, meer keukens! Je zult een dijk van een tijd beleven terwijl je kebabspiezen en smoothies bereidt met onze nieuwe vrienden, de exotische papegaaikok en de vurige eilandkok. Neem het tegen elkaar op in twee verschroeiende versuslevels of bestrijd de hongerige massa als team in een van de 12 nieuwe, sappige verhaallevels, waarbij je borden afwast met je trouwe waterpistool voor maximale samenwerking of tegen elkaar voor maximale chaos... Wat je maar wilt!