Overcooked! 2 - Season Pass
De Season Pass biedt 3 extra porties content met meer maaltijden, meer mechanieken en meer chaos! Eerste gang (nu beschikbaar): Campfire Cook Off Beleef kokende kampeeravonturen terwijl je door de bossen van het Uienrijk trekt. Kevin en de Uienkoning worden bijgestaan door 4 nieuwe koks die zich helemaal thuisvoelen in de boskeuken: Scout Chef, Bear Chef, Beaver Chef en de bebrilde Owl Chef. Je moet hout hakken om het vuur brandend te houden terwijl je een stevig ontbijt klaarmaakt of heerlijke s’mores roostert in 15 nieuwe levels tussen de bomen op kampeerterreinen. Er zijn verse niveaus van samenwerking nodig voor de nieuwe rugzakken met daarin de ingrediënten die het team van koks aan de hongerige kampeerders moet serveren. Tweede gang (nu beschikbaar): Night of the Hangry Horde In Overcooked! 2: Nacht van de hongerige horde trotseren spelers de meest angstaanjagende bedreiging van het Uienrijk ooit: de onbroden. En dit keer hebben ze vrienden meegebracht! Deze gloednieuwe DLC introduceert een geheel nieuwe hordemodus waarin spelers al hun kookkunsten moeten aanwenden om golven vraatzuchtige ondode ingrediënten af te weren. Nieuwe modus! Spelers nemen het in acht horde-levels op tegen golven ondode vijandelijke aanvallers, waaronder de onbroden, enorme zombieappels en snelle zombiepepers Plus 12 nieuwe levels! Negen nieuwe keukens en drie verborgen Kevin-levels Vier nieuwe koks! Vampire Chef, Ghost Chef, Werewolf Chef en de terugkerende favoriet Boxhead Chef uit Overcooked! Nieuwe mechanieken! De guillotine is een efficiënte nieuwe manier om ingrediënten te snijden en het fornuis moet met kolen worden gestookt om je gerechten te braden Drie recepten! Vruchtentaarten, soep en braadgerechten Derde gang (nu beschikbaar): Carnival of Chaos Overcooked! 2 Carnival of Chaos nodigt spelers uit voor een kookfestijn met co-op en chaos! Deze nieuwe kleurrijke DLC stelt spelers op de proef met het bereiden van combomaaltijden en dat essentiële keukengerei: het kanon! Kanonnen! Een ongebruikelijke keuken vereist een ongebruikelijk vervoersmiddel. Koks moeten zichzelf in het kanon laden om met het grootste gemak door de lucht te vliegen. Combomaaltijden! Voor extra hongerige klanten moeten spelers keukens combineren op één dienblad, met een verfrissend drankje erbij. Nieuwe recepten! Hotdogs en ieders favoriete ronde lekkers, de machtige donut, staan nu op het menu! Sauzen! Is het überhaupt mogelijk om een hotdog te eten zonder ketchup of mosterd... of allebei?! Plus 15 nieuwe levels! Spelers bakken burgers in de circustent en leuren al koorddansend lekkere lekkernijen mee in een reeks levendige nieuwe levels. Vier nieuwe koks! Een viertal kleurige personages voegt zich bij de culinaire chaos: Ringmaster Chef, Strongman Chef, Clown Chef en Stunt Chef!