OUTRIDERS WORLDSLAYER-UITBREIDING
Met de WORLDSLAYER-uitbreiding kunnen bezitters van OUTRIDERS direct de nieuwe WORLDSLAYER-content spelen. Trek dieper Enoch in om je bestaande Outriders nog sterker te maken of gebruik de boost om te beginnen met een volledig uitgeruste Outrider van niveau 30 en neem het op tegen de machtige Altered Ereshkigal. Neem het op tegen nieuwe verschrikkingen met kersverse wapens, mods en uitrusting en geef je build verder vorm met de nieuwe PAX Tree voor hybride klassenvertakkingen. Als je het verhaal overleeft, wachten je nog grotere gruwelen in de Trials of Tarya Grata, het gloednieuwe eindspel. In combinatie met de Ascension Points en het nieuwe progressiesysteem voor de lange termijn hebben zelfs de meest doorgewinterde spelers hun handen vol. Ook kun je de nieuwe Apocalypse-moeilijkheidsniveaus te lijf gaan om het te schoppen tot niveau 40 en je kansen te vergroten op waanzinnige Apocalypse-uitrusting en een derde modificatievak, wat de game op zijn kop zet. INHOUD OUTRIDERS WORLDSLAYER-UITBREIDING EEN LEVENSGEVAARLIJKE REIS Jouw reis naar de wieg van Enochs beschaving is de laatste strohalm voor de mensheid. DYNAMISCHE COÖP VOOR 1 TOT 3 SPELERS Speel alleen verder of met maximaal 2 anderen in toegankelijke coöp en neem het op tegen de verschrikkingen van een extreem geëvolueerde planeet tijdens een apocalyps. 4 UNIEKE KLASSEN Ga verder met je bestaande klassen of geef een nieuwe Outrider vorm. Kies uit 4 unieke, krachtige klassen. Elke klasse heeft zijn eigen brute vaardigheden, Skill Trees en Pax Trees, zodat je je eigen speelstijl kunt bepalen. WAPENS EN UITRUSTING Pas je Outrider(s) aan en verbeter ze met gloednieuwe en krachtige Apocalypse-voorwerpen en mods. Apocalypse-voorwerpen hebben een extra derde modificatievak om je uitrusting af te stemmen op je speelstijl. Verder geldt voor alle voorwerpen een uitgebreid en volledig gratis Transmog-systeem. KRACHT Dankzij de uitgebreide Skill Trees en de nieuwe Pax Trees met hun hybride vertakkingen ben je zeer flexibel met je vaardigheden en skills. Waag je met je snelgroeiende krachten aan alle Apocalypse Tiers en steek je Ascension Points in Brutality, Endurance, Prowess en Anomaly. EINDSPEL Verdien waanzinnige loot in gevechten tegen nieuwe verschrikken in de oude stad Tarya Gratar, waar het uitgebreide eindspel plaatsvindt. PAK DIE BOOST Ontwikkel je bestaande personage(s) door of gebruik de nieuwe boost om je in de meedogenloze actie te storten met een volledig uitgeruste Outrider van niveau 30.