Outfit: Noodlehelm
Geen last van honger en vermoeidheid met een Nissin Cup Noodlehelm op je kop! Dit hoofddeksel is gebaseerd op de bij iedereen zo geliefde Cup Noodles en verhoogt je HP-herstel aanzienlijk.