Orchid
De gedreven, rebelse soldate verzamelt haar krachten om het tegen Ultratech op te nemen. Speelbaar personage voor Killer Instinct. OPMERKING: het Orchid-personage is inbegrepen bij het Combo Breaker- en Ultra Edition-pakket.