Operation Flashpoint: Dragon Rising Overwatch Pack
Download ‘Overwatch’ en beleef twee nieuwe multiplayermodi.In Blindside moet de PLA binnen een zo kort mogelijke tijd een aantal doelen halen terwijl het USMC deze met alle tactische middelen probeert te bestrijden.In de tussentijd nemen beide strategische posities in om elkaar te slim af te zijn. Deze multiplayermodi worden verstekt door twee spannende nieuwe FTE’s. Luchtafweerartillerie van de PLA voorkomt dat Amerikaanse versterkingen het oorlogsgebied binnen trekken. Verwijder die bedreiging en verdedig je positie tegen een tegenaanval van de PLA. In Hostile Takeover wijst geheime informatie op de aanwezigheid van de vijand in het dorpje Armudan. Een perfecte basis voor een aanval. Verjaag de PLA, versterk je grenzen en houd stand.