ONRUSH DELUXE CONTENT PACK
In de DELUXE EDITION ontvang je acht exclusieve voertuigmodellen, compleet met iconische goudzwarte designs, extra Crashtag illustraties en Track grafstenen. Klanten van Xbox ontvangen acht extra Console voertuigmodellen, 16 schitterende voertuigmodellen in totaal.