Onimusha: WotS - Hellfire Haori
Een haori-mantel met een woeste aura voor Miyamoto Musashi! De haori doet denken aan de razende vlammen van de hel en is de perfecte kleding voor iemand die de Genma terug moet sturen naar de krochten van de hel. Opmerkingen: - Haori-mantels zijn cosmetische items die het voorkomen van Miyamoto Musashi veranderen. Ze hebben geen invloed op zijn prestaties tijdens gevechten. - De haori-mantel kan via het menu Spirit Mirror in de game worden geclaimd. - Je kunt van haori-mantel wisselen door in het Spirit Mirror-menu in de game te kiezen voor Change Appearance. Spirit Mirrors en Change Appearance worden afzonderlijk van elkaar ontgrendeld naarmate de game vordert. - Dit product is ook verkrijgbaar als deel van een set. Kijk uit dat je niet twee keer dezelfde aankoop doet. *Mogelijk moet je de game bijwerken naar de nieuwste versie om deze content te kunnen gebruiken.