One Hand Clapping
One Hand Clapping is een vocale 2D-platformgame. Los puzzels op door in uw microfoon te zingen of te neuriën, en vind vertrouwen in de kracht van je stem terwijl deze de wereld om u heen verandert. One Hand Clapping is een ontspannende, inspirerende puzzelplatformer die zich richt op vocale input om vooruitgang te boeken in de levendige wereld. Bouw vertrouwen op in uw stem terwijl u melodie, ritme en harmonie als uw instrumenten gebruikt. Neem de tijd. U hebt niets te verliezen en wordt niet gestraft als u een fout maakt. Ontmoet sympathieke personages die u zullen helpen en aanmoedigen en inspireren tot zelfexpressie zonder opdringerig te zijn. U hoeft geen wonderkind te zijn om te genieten van One Hand Clapping. Overwin gewoon uw twijfels, vecht tegen de stilte en zing uw eigen lied. Sluit gewoon een microfoon aan en u bent klaar om te starten!