OlliOlli2: XL Edition
De iconische skater is omringd door groene schermen met een adembenemend nieuw uiterlijk, waarin je midden tussen de mooiste filmlocaties wordt gedropt. Het vervolg heeft gloednieuwe ramps en fantastische heuvels voor geweldige sprongen en levels met meerdere routes. Daarnaast is OlliOlli's combosysteem uitgebreid met Manuals, Reverts, Reverts-Manuals en Grind-Switching, zodat je nog meer controle en expressiemogelijkheden hebt dan ooit. Speel met vrienden in 'Combo-Rush', een lokale multiplayermodus voor 2-4 spelers. Race door 100 verschillende levels en bereik de top van het scorebord met de beste combo's! OPMERKING: Achievements zijn uitgeschakeld in Combo-Rush. Speel de singleplayermodi om Achievements te verdienen! OlliOlli2: XL Edition introduceert de modus Free-Skate: grotere, relaxtere levels om de kneepjes te leren, de lastigste trucs onder de knie te krijgen of gewoon op je gemakje te skateboarden zoals nog niet eerder mogelijk was.