Olli
OlliOlli combineert een verslavende gameplay met meer dan 120 handige trucs verspreid over 50 kundig uitgewerkte levels, 250 challenges, Spots Mode en Daily Grind. Niet genoeg voor jou? Voltooi dan alle challenges en unlock en de supermoeilijke RAD Mode! Verzamel onderweg de grootste en coolste combo's en time daarna je landing perfect om de top van de ranking te bereiken. Ga alleen niet op je gezicht (je gaat zeker op je gezicht). Meet je met spelers wereldwijd in alle modussen om de hoogste score te behalen voor elk niveau en elke Spot. Daily Grind geeft je 24 uur de tijd om de wereld uit te dagen op een willekeurige Spot. Je kan zo vaak oefenen als je wil, maar je krijgt maar één kans om je score vast te leggen. Zorg er gewoon voor dat je niet op je gezicht gaat.